ústředna do firmy

Potřebujete snížit výdaje za telekomunikace?

Nebo chcete propojit odloučená pracoviště s bezplatným voláním?

Navrhneme Vám komunikační systém který bude splňovat Vaše potřeby a bude finančně dostupný. Navíc díky úspoře se Vám investice rychle vrátí.

čtěte dále

Call centrum

Hledáte řešení pro vyřizování velkého objemu hovorů např. obchodního oddělení, recepce či technické podpory?

Poskytujeme systémy Call Center od jednoduchých řešení pro 1-2 operátory až po velké komplexní projekty Call Center s nepřetržitým provozem.

čtěte dále

Základní balíček služeb

  • Telefonní ústředny

    Nabízíme moderní telefonní ústředny, které kromě běžných funkcí zvládají i moderní pokročilé technologie z oblasti ICT. Více

  • Virtuální ústředny

    Poskytujeme možnost hostované IP ústředny, která je umístěna na virtuální server a poskytuje zákazníkovi stejný rozsah funkcí jako skutečná telefonní ústředna. Více

  • Call centra

    V naší nabídce naleznete i speciálně upravené edice IP ústředen určených pro Call Centra. Více

  • Kamerové systémy

    Nabízíme kompletní realizace kamerových systémů. Lze si vybrat jak analogový systém s nízkou cenou, tak IP kamery s HD rozlišením. Více


Produkty a služby

Zde si můžete vybrat z naší nabídky produktů:

  • IP telefon na doma

Jestliže hledáte levné telefonování z domova na úřady, školy a svým blízkým zvolte řešení IP telefonie. IP telefon Vám umožní bez paušálního měsíčního poplatku volat za velmi nízký tarif a za haléřové sazby do zahraničí. A volání ve stejné IP síti je dokonce zdarma, takže pokud si IP telefon pořídí i Vaši blízcí, můžete mít neomezené hovory zdarma. To to řešení je výhodnější než Skype, protože není třeba mít trvale puštěné PC pro příjem hovorů a můžete volat na veřejná čísla. Investice do IP telefonu nebo levného převodníku se Vám velmi rychle vrátí. Pokud zvolíte bezdrátový DECT IP telefon s přenosnou ručkou např. Gigaset Siemens , získáte možnost k jedné základně připojit až 6 sluchátek. DECT základna má v sobě funkce malé ústředny, takže můžete mezi sluchátky po domě volat bezplatně , přepojovat a mít pro každé sluchátko své vlastní veřejné číslo. Do systému lze připojit např. i dveřník pro otevírání dveří včetně přenosu obrazu.

Pokud si chcete domácí IP telefon objednat, zadejte nám požadavek do poptávkového formuláře.Pokud chcete telefon od nás nastavit, napište to prosím do poznámky v objednávce.

  • Ústředna do firmy

Chcete docílit snížení výdajů za telefonní linky a zbavit se drahých paušálů za každou telefonní linku?

Podle počtu poboček, lokalit a dalších parametrů Vám pomůžeme zvolit vhodné řešení buď pomocí virtuální ústředny bez velkých vstupních investic nebo pomocí fyzické pobočkové telefonní ústředny umístěné ve Vašich prostorech, s nízkými provozními náklady.

Máme širokou nabídku ústředen od značkových výrobců Cisco, Alcatel, Panasonic, WELL nebo naše nejprodávanější IP ústředna JaBaComBOX|100 ( Produktový list JaBaComBOX|100 v pdf souboru). Jedná se moderní systém na bázi softwarové ústředny, který kromě běžných funkcí telefonní ústředny, zvládá také pokročilé technologie z oblasti ICT.

Hlavní výhody moderního IP systému:

  • Moderní IP systém připravený i na budoucí technologie (video hovory a další).
  • Nízká cena - cenově srovnatelný s klasickým provedením analogové ústředny.
  • Jednoduše modulární. Rozšíření na více poboček = pouze dokoupit IP telefony.
  • Možnost připojit externí pracoviště přes Internet jako pobočky (volání zdarma).
  • Úspora na telefonních paušálech a poplatcích 50%.
  • Příjem faxů do e-mailu v PDF.
  • Přeposílání vzkazů ze záznamníku do emailu.
  • Nahrávání hovorů do standardního formátu wav (přístupné přes webové rozhraní).
  • Funkce pro Call Centra a dispečerská pracoviště jsou již součástí základní verze ústředny.
  • Možnost připojit systém i do klasických TDM sítí HTS, ISDN, ISDN30, GSM, DECT.
  • A další doplňkové funkce dle přání zákazníka (provázání s Outlookem, IS, CRM, …).

Těmito skvělými funkcemi systém umožňuje inteligentně propojit hlasovou komunikaci s datovými prostředky počítačové sítě a snížit tak náklady na telefonní hovory a přinést větší komfort při telefonování.

Připravíme Vám více variant řešení a můžete si zvolit pro Vás nejvhodnější řešení podle ceny, výrobce či nabízeních funkcí. K nabídce ústředny zpracováváme bezplatně i rozbor současných nákladů na telekomunikace a pomůžeme Vám vybrat takový systém, který má i nízké provozní náklady, aby investice do nové ústředny měla rychlou návratnost.

Zadejte nám Vaše požadavky na novou ústřednu nebo úpravu stávající a my Vám obratem zašleme úvodní orientační cenovou kalkulaci viz formulář Poptávka. Pokud se chcete pouze na něco zeptat, zavolejte nám na 461 103 103, rádi Vám poradíme.

Produktový list JaBaComBOX|100 v pdf souboru.
Produktový list JaBaComBOX|500 v pdf souboru.
Ceník služeb JaBaCom VoIP super top v pdf souboru.

  • Virtuální ústředna

Naše virtuální ústředna JaBaComBOX Virtual ( Ceník a produktový list JaBaComBOX Virtual v pdf souboru). Vám umožní ihned začít využívat kompletní funkce pobočkové ústředny aniž by jste si ji museli kupovat. Plná verze ústředny pro 10 uživatelů s veškerými aktivovanými službami stojí pouze 599Kč/měs.

Pro virtuální ústřednu JaBaComBOX Virtual si můžete zvolit jakéhokoliv VOIP operátora s výhodným tarifem na volání. Pokud se rozhodnete změnit operátora je samozřejmostí možnost přenést i stávající čísla HTS nebo i celé ISDN provolbové bloky.

Výhody řešení Virtuální ústředny:

  • Nízké pořizovací náklady oproti fyzické ústředně (stačí zakoupit pouze IP telefony).
  • Bez investic do prostředků pro zajištění chodu ústředny (energie, záložní napájení, …).
  • Možnost připojit se odkudkoliv z Internetu.
  • Moderní IP systém připravený i na budoucí technologie (video hovory a další).
  • Jednoduše modulární: rozšíření na více poboček = pouze dokoupit IP telefony.
  • Možnost připojit externí pracoviště přes Internet jako pobočky (volání zdarma).
  • Úspora na telefonních paušálech a poplatcích.
  • Příjem faxů do e-mailu v PDF.
  • Posílání vzkazů ze záznamníku do emailu.
  • Nahrávání hovorů do standardního formátu wav (přístupné přes webové rozhraní).
  • Možnost přenosu telefonního čísla mezi operátory.
  • Připojení mobilních telefonů jako pobočky telefonní ústředny.
  • Možnost přenosu telefonního čísla mezi operátory.
  • Funkce pro Call Centra a dispečerská pracoviště jsou již součástí základní verze ústředny.
  • Možnost připojení GSM čísla k Virtuální ústředně pro hovory přes sim kartu.
  • A další doplňkové funkce dle přání zákazníka (provázání s Outlookem, IS, CRM, …).

Pokud si chcete virtuální ústřednu ihned bezplatně vyzkoušet, zadejte nám požadavek do poptávkového formuláře, obratem Vám ústřednu zaktivujeme.

Nebo si přímo spočítejte cenu a objednejte přes objednávkový formulář.

Ceník a produktový list JaBaComBOX Virtual v pdf souboru.


Na těchto obrázcích jsou ukázky webového rozhraní ústředny. Pro zvětšení kliněte na obrázek.


  • SMS server

Naše řešení SMS serveru Vám umožní přijímání i odesílání zpráv pohodlně z Vašeho počítače odkudkoliv přes webový prohlížeč. SMS server umožňuje mimo jiné i evidenci kontaktů a možnost přidělovat práva jednotlivým uživatelům SMS serveru. Při hromadném odesílání SMS zpráv se telefonní čísla mohou zadávat oddělené čárkou nebo vybírat přímo z panelu kontaktů. Příchozí SMS zprávy mohou být konvertovány do mailu pro okamžitý přehled o doručených zprávách. Systém SMS serveru poskytuje také API, pro jednoduchou integraci s jinými systémy. SMS zprávy lze pak generovat a odesílat přímo z jakékoliv jiné aplikace. Např. objednávkový systém e-shopu, informační nebo bezpečnostní systém apod.

Na těchto obrázcích jsou ukázky SMS serveru. Pro zvětšení kliněte na obrázek.


  • Call centrum
Potřebujete přijímat velké množství hovorů a nechcete o žádný přijít?

Naše řešení Call Centra Vám umožní zřídit centrální telefonní číslo např. pro technický support, příjem objednávek internetového obchodu, centrální dispečink apod. Nezáleží jestli potřebujete jednoho operátora nebo stovky. Poskytujeme řešení Call Centra jak pomocí levné virtuální ústředny pro malá pracoviště, tak profesionální řešení komunikačního serveru s nepřetržitým provozem a zálohováním. Ke Call Centru dostanete reporty a statistiky , které Vám umožní sledovat provoz Call Centra, vytížení operátorů a jestli všechny hovory byly vyřízeny. Operátory je možné vybavit IP telefony s náhlavní soupravou nebo USB headsetem k PC a pomocí software tzv. SIP klienta je přihlásit k ústředně (např. bezplatný SW telefon ZOIPER ).

Zadejte nám Vaše požadavky na Call Centrum a obratem Vám zašleme úvodní orientační cenovou kalkulaci viz formulář Poptávka.

VoIP produkty

Zde jsou zobrazeny produkty, které nabízíme. Pro zvětšení kliněte na obrázek. Více produktů i s obrázky naleznete na stránkách našeho obchodu.


  • Kamerové systémy

Potřebujete střežit majetek, hlídat pohyb osob nebo jen prostě chcete mít přehled co se děje za rohem Vašeho domu? Navrhneme Vám kamerový systém dle Vašich potřeb. Může to být jedna samostatná kamera, která má integrované nahrávání přímo v sobě a nebo komplexní systém s několika kamerami, rekordérem a vzdáleným přístupem přes Internet. Nabízíme i unikátní systém zobrazovacích malých dotykových displejů (7-10") připojených přes WiFi, které můžete umístit v domě kamkoliv na zeď nebo stůl a mít trvalý přehled o dění i bez puštěného PC.

Napište nám Váš požadavek do poptávky a my Vám obratem zašleme úvodní cenový návrh. Pokud Vás něco zajímá ohledně kamer, zavolejte nám na linku 461 103 103 rádi Vám poradíme.

Speciální nabídka domácího Wi-Fi kamerového systému za 6 990Kč
Domácí bezdrátový kamerový set se skládá z barevné venkovní kamery s nočním viděním, WiFi routeru (vysílače) a tabletu. Výhodu setu je jednoduchá instalace, která spočívá v zapojeních těchto 3 komponent do zásuvky a připevnění kamery na požadované místo pomocí třech vrutů.
Všechny komponenty jsme předem nastavili a vyzkoušeli, aby se spolu po zapojení bezdrátově spojily a ihned fungovaly. Takže není třeba mít znalosti o sítích, nastavení obrazu kamer nebo konfiguraci záznamu.

Velkým přínosem tohoto setu je, že pokud propojíte dodaný WiFi router s Vaší stávající přípojkou do Internetu, tak Vám zároveň šíří bezdrátový Internet např. pro notebook.
Dalším zajímavým prvkem v setu je tablet. Ten slouží pro zobrazení on-line obrazu z kamery a zároveň slouží jak záznamové zařízení pro uchování záznamu na 5-7 dní. Nahrávání funguje automaticky po zapnutí tabletu a spuštění aplikace pro nahrávání.
Na náš web doplníme ještě obrázky jednotlivých komponent a dáme ke stažení PDF, kde budou uvedena doporučení pro umístění kamery.
Pro objednávky tohoto domácího kamerového systému nám napište na nebo vyplňte formulář poptávky.


Na těchto obrázcích jsou ukázky produktů kamerových systémů. Pro zvětšení kliněte na obrázek.


JAK IP TELEFONY A IP ÚSTŘEDNY FUNGUJÍ

IP telefon se vzhledově neliší od klasického analogového nebo systémového digitálního telefonu. Může být s displejem, bez displeje, pevný i bezdrátový nebo dokonce pouze jen jako software v PC nebo mobilu. Volání z IP telefonu, funguje stejně jak jsme zvyklý z klasického telefonu nebo mobilu. Zásadní rozdíl je v připojení IP telefonu. Klasické pevné telefony se připojovaly do vyhrazených zásuvek pro telefonní linky. Každá zásuvka už měla nastavené konkrétní telefonní číslo, takže bylo nutné např. při přesunutí uživatele fyzicky přepojovat kabely, případně měnit nastavení ústředny. A směrem k telefonnímu poskytovateli bylo nutné za každou linku (drát) platit paušální poplatek. Oproti tomu velkou výhodou IP telefonu je, že se připojuje přímo do počítačové sítě, stejně jako počítače, tiskárny a není nutné budovat vyhrazené telefonní rozvody. Obrovským přínosem je univerzálnost připojení kdekoliv v dostupnosti počítačové sítě nebo Internetu. IP telefon si sám chytře najde v síti cestu pro spojení s pobočkovou ústřednou nebo IP ústřednou telefonního poskytovatele. Tím systém umožňuje inteligentně propojit hlasovou komunikaci s datovými prostředky počítačové sítě a snížit tak náklady na telefony.

Tímto způsobem je možné připojovat k jedné centrální ústředně uživatele bez omezení vzdálenosti. Je možné realizovat Home Office pracoviště, externí Call Centra, případně dát IP telefon partnerské firmě v zahraničí s kterou je častá komunikace.

U VoIP telefonie se u většiny operátorů neplatí paušál za každou telefonní linku a sazby za volání jsou velmi nízké. Nejvýraznější úspora je při volání do zahraničí, kde jsou ceny zhruba desetkrát nižší než u běžných tarifů. Rozdíl mezi klasickou analogovou nebo ISDN ústřednou oproti moderní IP je uveden na obrázku:


IP telefon v mobilu a PC

Dnešní chytré mobilní telefony, které mají WiFi připojení, mohou také fungovat jako IP telefony připojené k pobočkové ústředně nebo přímo k ústředně telefonního operátora. Pro jejich přihlášení k ústředn ě si stačí stáhnout aplikaci ,tzv. SIP klienta, např. BRIA či ZOIPER ( iPhone i Android). V místě kde je WiFi nebo 3G je toto skvělé řešení pro bezplatnou firemní komunikaci v rámci telefonních poboček. Dále umožňují levné odchozí hovory na pevné linky, mobily a do zahraničí za stejný tarif jako z kanceláře z pevného telefonu.

Největší finanční přínos SIP klienta v mobilu je při pobytu v zahraničí. Např. na hotelu, letišti kde je free WiFi, voláte levně do ČR nebo po dané zemi za haléřové sazby a nemusíte platit vysoké ceny za roaming.

Pro telefonování z PC se používají sluchátka s mikrofonem a SIP klient, např. ZOIPER . Toto řešení je často používané v Call Centrech v kombinaci s kvalitními náhlavními soupravami (headsety).